♥عشق♥


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اینجا خونه منه... اینجا همون جایست که گفتم میخوام حرفام را بگم همون جایی که گفتم وقتی نیستم ودلت برام تنگ شد به خونه ام بیا... اینجا فقط برای توست همه حرفام حقیقته.... به قول این آدما رسم زمونه است رسم دلای رنگارنگ آدما... یادمه گفتی فرق داری!!! گفتی نگاهت مثل آدمایی که دیدم نیست ... یادته خندیدم وباور کردم... یادته گفتم تا اخرش من هستم... یادته گفتی ازخدا میخوام اونی که من میخوام و خواست خداست تو باشی...دیدی خدا هم با ما یار نبود ... تورا محکوم نمیکنم... فقط میخوام الان که نیستی .. از این ساعتی که من را بی تو کرد وتو را بی من... فقط برات اینجا بنویسم بنویسم که چقدر دلم روز وشب سراغت را میگیره چقدر دلم میخواد باشی ... بنویسم که اگه بودی چقدر روزها وساعتهام قشنگ بود... اینجا مینویسم تا روزی که فراموشت کنم روزی که دیگه آپ نکردم بدون فراموشت کردم دوست دارم حتی اگه آدما سرزنشم کنند .. __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█

اگه دو نفر لب پرتگاه باشنو تو بتونی فقط یکیشونو نجات بدی ..کدومو نجات میدی؟؟

http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif  تبادل لینک هوشمند http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Love_Hearts/spin.gif
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت عاشقانه  اورگ سوزلری و آدرس www.uraksozu.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 779
:: کل نظرات : 214

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 6

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 751
:: باردید دیروز : 519
:: بازدید هفته : 4776
:: بازدید ماه : 4732
:: بازدید سال : 21208
:: بازدید کلی : 168111

♥هـــرکــس از دنیا چیــزی برداشــت ...من دست برداشـــتم♥

♥عشق♥
یک شنبه 9 / 12 / 1392 ساعت 9:58 بعد از ظهر | بازدید : 1381 | نوشته ‌شده به دست ƧƛƧƛƝ | ( نظرات )

 عشــــــــ♥ـــــــق یعنی یکی "بـــــود" و یکـــــی "نــــــآبود"

***

 

تو زندگی حقایقی هست

 

 

 

که میشه فهمید ولی نمیشه فهموند........!!

***

مرد بودن به تعداد زنایی که زیرت خوابیدن نیست..مرد بودن زن روبه چشم عروسک دیدن نیست..مرد بودن یعنی رفتن زیربار یه کوه تعهد..مرد بودن یعنی یه دنیا تعصب..وتعصبی که هم زن احساس ارامش میکنه هم مرد..بفهم..کلمه مرد حرمت داره...

***

بعضی وقتا مجبوری تو فضای خودت بخندی..دلت بگیره ولی دلگیری نکنی..شاکی بشی ولی شکایت نکنی..گریه کنی اما نذاری اشکات پیدابشن..خیلی چیزا رو میبینی ولی ندید میگیری..خیلی هادلتو بشکنن ولی تو فقط سکوت کنی...

***

این پسرایی که همیشه ته ریش میذارن..اینایی که هیچوقت موهاشون بلند نیست..اینایی که صداشون مردونست..اینایی که وقتی ازشون جدا میشی هنوزم دستات بوی عطرشونو میده.. همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت اس ام اس میدن دوستت دارم..اینایی که وقتی ازت دلخورن باهات حرف نمیزنن دوس داری محکم بغلشون کنی..اینایی که شبا موقع شب بخیر گفتن میگن مال خودمی..اینایی که بددهن نیتن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب..اینایی که دستاشونو بادوتا دستت باید بگیری..اینا بهترین موجودات عالم هستن...

***

دلم که میگیرد کودک میشوم..کفش هایم میشود تابه تا..اغوشی میخواهم که ارامم کند..عرو سکی که هم بازی دلتنگیهایم شود..وگلویی که بغض خفه اش نکند..بهانه گیر میشوم...نق میزنم که این را میخواهم که ان را میخواهم..ولی هیچ کس نمیداند..بجز تو هیچ نمیخواهم...

***

چگونه درگیرت نباشم رفیق؟وقتی فندک یادگاریت سیگاریم کرد...

***

به سلامتی پسری که وقتی مامور جلوشو گرفت گفت خانوم کی باشن؟سرشو گرفت بالاو گفت عشقم کجا باید بیام؟...

***

به سلامتی دختری که رگ گردنشو به خاطر عشقش میزنه غافل از این که نمیدونه عشقش داره گردن یکی دگ رو لیس میزنه...

***

به سلامتی پسری که وقتی ازش پرسیدن چرا ناراحتی بااشک گفت تا حالا پشت ماشین عروس عشقت بوق زدی؟...

***

به سلامتی پسری که وقتی داشت میرفت سربازی عشقش رو به دوستش سپرداما وقتی برگشت به دوستش گفت سلام داداش و به عشقش گفت سلام زن داداش...

***

برای خودم مردی شده ام این روزها در سکوت سرسخت بیصدا گریه میکنم...ولی دنیا مواظبم باش قلبم هنوز زنانه میزند...

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

سایت عاشقانه ی اورگ سوزلری

تماس باما

محل تبلیغات شما

مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: